Vinnare i tävlingen!

Jag hade helt glömt bort att dra en vinnare i tävlingen som avslutades i lördags! *skäms på mig* skyller på det fina vädret ;o)
Här är vinnarkommentaren:

Mamma Mu #14 Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ! ! ! ! ! !
Det är ju bara så JAAAAAG!!!!!!!

Jag är en galen Mor
Som verkligen älskar Kor
Har en kossa tatuerad på Magen
Så detta skulle förgylla Dagen
Annars blir nosen full me Snor......:(

För övrigt så ÄLSKAR jag din design! Kogalen som man är så är jag glad att jag hittat hit! Räkna med att jag tittar in igen ;)
2008-maj-24 kl. 19:23 Blogg: helu76.blogg.se/

Maila mig din adress så får du topen med posten!
[email protected]

Tack ni andra för att ni var med och tävlade :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0