Även kungar kan bajsa, skulle du diskutera problem med din partner på toaletten?

Haha, det här kan bara inte vara sant! En typ av partnertoalett!
Nu är jag tillbaka på min prydhet som existerar med ett visst mått.... jag skulle aldrig i livet sitta på porslinsfotöljen och diskutera problem med min man. Jag antar att det är tvåan som man förväntas göra medan man diskuterar, så man får sitta ett tag. Det får mig osökt att tänka på Hassan som gick i P3 för en herrans massa år sedan, där Fredrik Lindström sitter på toan och ringer körskolan tror jag det var.
Seriöst, är det någon som skulle tycka att detta var en bra idé?
Det spelar ingen roll att jag är gift och delar det mesta med min man, på toaletten vill jag gå själv! Även om det visserligen är så att även kungar kan bajsa.....
image44
Skulle ni kunna sitta på toa och debattera relationsproblem med er partner?

Kommentarer
Postat av: Linda

tjoho, kommer din blogg att alltid vara på den här adressen nu eller kommer den flyttas tillbaka? jag vill inte missa ngt...
har nyss kommit hem från fjällen, härligt med -31 grader, sol och snö snö snö! ester åkte skoter och somnade som en stock varje gång...

2008-03-26 @ 11:10:26
URL: http://trindalinda.blogg.se
Postat av: Marie

Hallojsan, ja min blogg kommer att ligga här nu, sen kommer jag ju få en .se-domän snart, men det kopplas hit så båda adresserna ska funka! Jag petar in dig i mina länkar :o)
Vad mysigt att åka till fjällen, fast jag är livrädd att åka skoter!

2008-03-26 @ 11:13:22
URL: http://mariwi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0