Blondinbella är nog en skruttgammal tant *kopierat från arkivet*

Fredagen den 29 Februari

Jag tror att Blondinbella kör med mycket falsk marknadsföring.....
Jag skulle mycket väl också kunna försöka med det på grund av min skräck för att åldras.

Eftersom Blondinbella så vitt jag har hört endast är sjutton år så har hon ändå stor erfarenhet från systembolaget och beklagar sig över att det är jobbigt när man själv måste gå och plocka sin alkoholdrycker;
"Hatar att det är självbetjäntning, mycket bättre så som
det var förut när man hämtade det man skulle ha i kassan. "
(intressant stavning där..)

Blondinbella kanske i själva verket är en skruttgammal tant som sprungit och köpt likörer och Rositor sen urminnes tider,och som bara har det riktigt bra ekonomiskt och därför har kunnat lägga avsevärda summor på att se ung ut.






Eller är det bara så att hon sedan urminnestider sluppit visa leg bara för att hon ser så vuxen ut och "klär sig klassiskt och tidlöst"?

Näääää


-hallå, till och med jag får ju visa leg på Bolaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0