God Morgon!

image83
God Morgon alla pigga och glada. Som en sann husmor bör vara så är jag som vanligt uppe först och låter mannen få lite mer sömn än mig själv.....

Jag mådde inte kanonbra imorse.........vaknade med huvudvärk och tänkte det som säkert halva Sverige tänker på lördag och söndagmornar....: Jag ska aldrig mer dricka alkohol.....
Jag tog mig ner för trappan med Loke, släppte ut hundarna, klunkade en liter vatten och gned min panna....när jag ser flaskorna från igår stå på diskbänken mår jag lite lätt illa. Jag undrar var resten av flaskorna är?
Jag går in i vardagsrummet och kikar, inga tomma flaskor....räknar dom i köket och inser att det minsann inte krävdes så många cider för att få mig i form, formen höll i sig någon timme innan sömnbegäret kom.
Yeeeha! Vilken partymänniska jag är!
Vinflaskorna står kvar i vitrinskåpet....oöppnade.

Kommentarer
Postat av: Olle

Ja det blir iaf billigare fyllor när man har kommit en bit upp i åren.... ;)

2008-03-29 @ 12:44:44
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Pappa C

Jag gillar den där bilden.
Står du med färdiglagad mat på eftermiddagarna iförd denna när din man kommer hem från jobbet?

2008-03-29 @ 12:52:24
URL: http://www.pappac.se
Postat av: Marie

Olle: Det är ju tur det för ju äldra man blir, ju snålare blir man också ;o)

Pappa C: Så där står jag bara och väntar vid frukost, på eftermiddagen när jag är redo med middagen brukar jag ha negligé. *asg*

2008-03-29 @ 17:27:10
URL: http://mariwi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0