Har ni aldrig hört "Sveriges närmaste stad"?

Så var det fredag igen då. Den här veckan har varit helt upp och ner med dagar och dygnsrytm. Mannen har jobbat natt men det har jag inte vågat skriva rakt ut på bloggen, det är en nojja jag har :o)
Men nu är det tillbaka till det normala igen!

Jag känner mig i stort sett frisk igen nu, ska bara försöka vänja magen med mat så är alt bra.

Staden vi var i igår var Enköping, precis som Eva B skrev först! Är det ingen som har hört uttrycket "Sveriges närmaste stad förrut"?
Enköping måste ju ha sveriges flådigaste hembygdsgård i allafall!


Jag skkulle behöva åka tillbaka dit och byta ena tröjan jag köpte till en större storlek, får se om jg gör det idag.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Eva B

Gomorron i Långarsbo! Jag ska åka och hälsa på Alfhild, en kvinna som är 87 år och är helt otrolig. Hon är helt "knivskarp" i hjärnan, hon talar 5 språk flytande och har så otroligt mycket att berätta. Hon har varit ute och rest väldigt mycket och har varit med om det mest otroliga saker. Man kan sitta och lyssna i timmar när hon berättar. Hon blir så otroligt glad när man kommer och då är det ju extra roligt att hälsa på! Man blir på jättebra humör när man varit där för hon tillför så mycket possitiv energi! Hälsa till Enköping!

2008-03-28 @ 08:41:05
Postat av: Eva (kramgo_72)

Har nu varit i Heby på värdshuset både onsdag och torsdag och ätit, sedan har vi ju passerat utkanten av Enköping också på vår bussresa till/från huvudstaden, men såg inte till dig nåt fastän jag spanade hejvilt! *S*

Idag ska jag till doktorn efter lunch, samt städa lite här hemma och tvätta lite kläder. Åka till stallet en sväng med såklart och ikväll är det vovven som ska grattas på sin 6-årsdag med Pedigree-tårta. *ler*

2008-03-28 @ 10:05:13
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0