Jag måste ju bara tacka Skonilsson

Jag måste ju bara tacka Skonilsson för hjälpen att få bort den fula krumelutt-texten på min tv som Loke fixat dit. Jag kanske skulle tacka Sex-and-the-city-Samantha-look-aliken också för utan denne hade jag ju aldrig skrivit inlägget!
Tänk att det bara var att trycka på EN ynka knapp. Jag måste ha provat alla knappar utom just den.
Kvällslektyren blir instruktionsboken till tv:n.
Jag har sagt det förr men det tål att sägas igen....: -Jag är född blond ;o)


Nu väntar jag bara på en instruktion om hur man får bort barnspärren på dvd-spelaren....

Kommentarer
Postat av: Pappa C

Se till och förbli blond.
Och se till att förbli teknisk idiot.

Att framställa sej själv som kunnig inom det tekniska genererar ett fantastiskt antal vänner. Som behöver sina datorer lagade. Mikrovågsugnar moddade. Skivspelare skruvade. Hemmabiosar uppmonterade.

Inge kul. Mycke bättre med den tekniska tummen mitt i näven. Se till å behålla den där.

2008-03-27 @ 15:02:21
URL: http://www.pappac.se
Postat av: Mobila bloggen

Det har dom inte.
Därför som dunderklumpen och hans vänner tigger lite här och var...så dom kan betala all plast :)

2008-03-27 @ 15:06:45
URL: http://mobilabloggen.blogspot.com
Postat av: Marie

Pappa C: det värsta är att jag inte brukar vara speciellt blond när det gäller sånt här, men just dvdspelaren och tv:n är mot mig! Inte för att det gör så mycket, jag brukar ju ändå inte kolla på tv så ofta! ;o)

2008-03-27 @ 19:25:26
URL: http://mariwi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0