Kanske inte den bästa dagen att flytta till blogg.se?

Jag kanske inte valde den bästa dagen att byta blogg på. Tydligen så ska blogg.se fixa med något ikväll så att man kommer inte att kunna logga in då vad jag har förstått!

Jag har varit en sjuk soffpotatis hela dan idag, dom stora barnen har lekt ute och Loke har gjort allt för att få mig att kliva ur soffan.
Jag har hittat på en massa lekar som går ut på att Loke sitter på min mage medan jag ligger ner och försöker vila. Jag vet inte hur många gånger vi lekt "Give me five" eller tummat varandras tummar.
Boken med lantbruksdjur är snart sönderlöst och jag har fått alla djurläten på hjärnan.

Nu ska jag masa mig ner till lagården....det bär verkligen emot just nu....

Går det inte att skriva mer här i kväll så skriver jag på gamla bloggen istället : www.mariwi.blogspot.com
.....om jag inte får skrivkramp, men det brukar sällan inträffa ;o)


Vi kör en "gammal" bild idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0