Nakenblogg

Vad konstigt det känns att blogga på ett nytt ställe! Jag kände ett stort behov av att flytta över ett gäng gamla inlägg hit. Mest för min egen skull, för att jag inte skulle känna mig som om jag stod i en stor tom sal där mina ord bara ekade. Jag känner mig lite naken utan mina inlägg ;o) Och vad jag tycker om nakenhet har jag så fint uttryckt här.

Ni som länkar till mig får gärna ändra era länkar hit.

Nu på morgonen har jag masat mig ut till kalvarna och gett dom "välling". Vi har tack och lov inte så många just nu, dom struntar ju blankt i om jag är sjuk eller inte, mat vill dom ha morgon och kväll ialla fall. Mannen jobbar udda tider denna vecka och ligger just nu och sover så det blir en hel del extra för mig att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0