Vilsna lantlollan

Nu är det snart i morgon.
Jag skulle nog ha funderat lite på hur jag ville ha designen stod det nog i mailet från Spotlife.... typ lämna exempel på andra sidor som man tycker har bra layout.
Jag är ju faktiskt ganska nöjd med mitt eget upplägg, även om det kanske skulle kunna göras med mer finess. Jag gillar att ha tre kolumner, jag gillar min chatt/tagboard. Jag vet inte riktigt vad jag ska komma med.
Det känns helkonstigt att jag eventuellt ska lämna lite foton på mig själv som dom ska trixa med och göra en header av!
Jag som alltid Photoshopat allt själv, klarar jag verkligen av att släppa det? Det får bli mer Photoshopat i inläggen istället, annars får jag säkert abstinens!

Jag måste undersöka det här med tågbiljetter, kan man köpa det innan man kliver på tåget eller är allt sådant moderniserat nu tro? Måste man förboka? Jisses vad insnöad jag känner mig, det är ju inte för att jag aldrig åker någonstans utan för att jag alltid, alltid åker bil!

Olle undrade förresten om jag skulle åka i lagårdskläderna, självklart!
Jag kör med käpprätt raka kort och kan till och med tänka mig att knäppa dagens outfit innan jag åker ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0