Brun utan sol

Jag har äntligen hittat en brun-utan-sol som funkar kanonbra! Eller, det är en sån som bara ger lätt brun-utan-sol-effekt och lätt att smörja in utan att det blir fläckar! Jag köpte den som är lätt skimmrande och min kritvita ben är nu bruna och fina!

Det fanns en som var särskilt för ansiktet också, jag ska testa den med. Jag brukar inte vara rädd för att testa krämer och så, för ett tag sen tog jag en annan brun-utan-sol i ansiktet, smorde in lite hastigt så där....
När jag vaknade nästa morgon såg det ( ursäkta språket) bokstavligen ut som om någon bajsat i mitt ansikte!
Skulle jag vistas bland folk de närmaste dagarna krävdes det en lång och noggrann sminkning för att få ansiktet ljust igen! Jag såg verkligen inte klok ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0