Chilicheese i kakhålet

Gaaah! Jag blir galen! Ska det ta ett helt j**la år för visdomständerna att komma upp helt??
Har det något med min intelligensnivå att göra och kommer jag märka någon skillnad när dom väl är framme?
I snart ett års tid har dom meningslösa tänderna tittat fram ur tandköttet och vinkat lite retsamt under nån vecka då och då, för att sen dra sig tillbaka igen.
Nu har dom kikat fram igen, med ett sju-helvetes bulleribång, det känns ända upp i öronen!
Jag ser ut som en hamster, eller som jag bäst beskrev det för mannen igår.... -Det ser ut som om jag har två j*vla chilicheesetops längst bak i kakhålet.
Jag frågade snällt om han ville titta, han avböjde vänligt men bestämt. Nån annan som vill se?

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

S Mina visdomständer "poppade" upp helt (allesammans på en gång) när jag hade dragit ut 5 tänder för att få plats med min tandställning. Så när jag var 14-15 hade de kommit på plats ordentligt och där sitter de än idag... utan att säga ett pip!



Men det vette tusan om jag bidde nå klokare av dem... virrar med huvet

2008-05-27 @ 07:48:52
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Marie

Jag som trodde att visdom eventuellt var en belöning för smärtan....

2008-05-27 @ 07:59:16
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0