Dåligt inflytande

Världens-Starkaste-Farbror-Robin hade också mycket dåligt inflytande på sin storebror, det vill säga min man.....

Mannen var nämligen mycket imponerad över Världens-Starkaste-Farbror-Robins åka-fort-motorcykel. Jag såg med egna ögon hur fort motorcykeln gick när Världens-Starkaste-Farbror-Robin körde om oss på väg till maten och fikat. Och den motorcykeln låter han mannen provköra!
Jag sa bestämt i från och spände onda ögat i pojkarna, jag hotade med att skvallra för deras mamma och jag röt åt dom. Var är min pondus?
Mannen har tappat respekten för mig och lyssnade inte utan brände iväg på den där mördarmaskinen som kompenserar Gud-vet-vad!
Jag får ont i magen bara jag vet att någon jag känner äger en sån där åka-fort-hoj, och ännu mer ont i magen fick jag när min egen man satte sig på.
Tack och lov överlevde han provturen, alldeles säkert med en hel del flax! Huvaligen säger jag!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Okej. Mysigt med dop. Och mysigt att greja lite i trädgården! :)

Idag har jag ätit våfflor och glass med Amanda, sett på Populär musik från Vittula och .. Ja, ungefär det.

2008-05-31 @ 19:40:45
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Louize

Hejsan :)

Tror du att du skule kunna hjälpa mig och fixa. En sådan grej som du har med dina kommentarer och en sån där spalt där man kan läsa de "populäraste" inläggen? Hoppas du fattar vad jag menar?

2008-05-31 @ 21:48:28
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0