Det blir aldrig som man tänkt sig -del 2

Precis kommit hem efter en tur med barnen till ingenstans. Efter jag hade handlat tänkte jag åka och hälsa på på gården där mannen jobbar eftersom det inte blev av igår. Jag ringde och talade om det för mannen och det var bara att komma det. Vi hade inte hunnit äta lunch så jag svängde förbi lokala lastbilshaket Pellans och köpte hamburgare som vi skulle äta i bilen. Inte lätt att få Loke att äta alá drive-in samtidigt som man kör.

När vi kommit nästan halvvägs, eller, ja inte riktigt halvvägs men en bra bit på väg så ringde mannen och sa att det visst inte var någon hemma på gården. Det var bara han som var ut och sådde men vi kunde komma ändå om vi ville. Jag övervägde det för en stund, men bestämde mig för att vända och åka hem istället. Titta på när han sår har vi ju sett hemma.
Tänk att det ska vara så svårt att komma iväg på något man tänkt!

Kommentarer
Postat av: Monica

Men va fint du har fått det här inne!!



suck jag är avis

kram ha en fin dag och du har rätt ofta så blir inte dagen somman tenkt sig !!

;)

2008-05-25 @ 15:39:29
Postat av: Gabriella

Hej! Gud vad snygg RSS ikonen är, snyggaste på hela sidan :-D.

2008-05-25 @ 15:42:04
URL: http://gabriellas.rattar.e.sexiga.nu
Postat av: Marie

Gabriella: Haha, ja, rss-ikonen blev ju lite udda i allafall :D



Monica: Åh, tack så mycket! Jag är mycket nöjd!

2008-05-25 @ 17:01:08
URL: http://mumari.se
Postat av: Monica

Ja det måste du ju vara du är jätteduktig!!

Och jag är riktigt avis

basaattduvet

;)

2008-05-25 @ 18:42:23
Postat av: Alexandra

Vid sådana turer är det nästan lag på att man hamnar i Högsbo! ;) Du, jag har en hel tårta över - så om du och Loke är tårtsugna imorgon är det bara att komma förbi. Kaffe finns också fast jag inte är vuxen nog att dricka det.

2008-05-25 @ 19:23:56
URL: http://alexandras-blogg.blogspot.com
Postat av: Marie

Alexandra: Ja men det kanske vi kan göra! På förmiddagen isåfall innan dom stora slutar skolan. Jag hör av mig till dig i morgon!

2008-05-25 @ 22:20:10
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0