En Bra Karl Reder Sig Själv

Kväll...snart natt....jag är oroväckande pigg.
Vi har varit ute och fixat lite nu på sena kvällen. Kom in för en stund sedan och smällde i oss en påse välförtjänta chips!
Fotade lite....mannen fotade lite....det var skymning så bildkvaliteten blev kass, men men..

Kompenserar min "man-kan-tro-att-det-var-dagens-outfit-bild" med denna bild, alla vet väl att jag är stor och stark va?

Kolla in min MisoPretty-tävling här!

Klicka här och ta chansen att vinna kitschigt läckra priser ;o)

Kommentarer
Postat av: Olle

Wow...vilken tjusig mekaniker!!! Och har ni en sån där Rolls Royce-ängelkråka på motorhuven på traktorn?? Va lyxigt... Nähä..det var ju du... :)

Har du stege när du skrapar is på vindrutan förresten?? Eller en jättelång isskrapa?



Ha en skön dag! :)

2008-05-29 @ 08:21:49
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Marie

Haha, ja eller hur! Fatta vilken svindel jag hade när jag skulle hoppa ner! Jag vågade inte och då stod jag bara på frontvikterna, jeff fick lyfta ner mig :D

2008-05-29 @ 17:05:22
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0