Gnäller

Jisses jag är helt slut! Kroppen och ryggen värker efter gårdagens och dagens flyttning av djur. Jag hostar så jag nästan kiknar och ser ut som Marcus Schenkenberg på magen. Eller....ja....nästan i alla fall...undrar om Marcus har bristningar på sin mage?
Jeff är på väg hem med någon slags rådjursskånk......jag hade tänkt att vi skulle grilla ikväll, vi får väl helt enkelt prova att grilla rådjursdelen!
Om Loke tillåter ska jag faktiskt ta mig friheten att lägga mig på soffan och vila ett tag innan det ska lagas mat. Jag hade tänkt ta ett glas vin ikväll, men just nu lutar det mer åt en värktablett istället! Kanske blir bättre om jag får vila några minuter.
Jag ska svara på era kommentarer senare, just nu går ögonen i kors, men ni ska veta att era kommentarer gör mig så glad! :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0