Hemma igen

Åh, nu åker jag inte en meter till idag!
Jag har hämtat ut migräntabletterna, tog en för en stundsen och hoppas att den hjälper. Doktorn trodde inte att dom skulle hjälpa det här anfallet eftersom man ska ta i början av migränattacken, men jag är desperat så jag provar och ser. Jag tror jag måste läsa på bipacksedeln för jag börjar känna mig ruskigt konstig, alldeles matt och kallsvettig, fick svårt att svälja. Undrar om det beror på medicinen!
Som bilderna från mms i de två tidigare inläggen så är Loke verkligen en trogen hjälpreda när man handlar!

Jag håller på att fylla vatten åt bråkiga kor som rycker ur slangen hela tiden, ska strax springa ner och stänga av, sen ska jag slänga ihop en snabb middag!
Nu känner jag mig lite larvig, det blir ju som dagens outfit! Mit favoritlinne/tunika med Deery Lou. Sjalen på huvudet måste jag ha så att folk ska se på lång väg att jag är bondmora ;o) ....eller så var det för att mitt lockiga hår stod rätt ut imorse!
Hörs senare! Kramar! ......shit vad konstigt jag mår....

Kommentarer
Postat av: Shima

Häftigt med en lantlig inriktning på bloggen =) i kontrast mot alla andras så att säga!

2008-05-28 @ 18:11:55
URL: http://roadtosuccess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0