Hemma igen

Hemma igen efter en dag i Hedemora och Garpenberg.
Det var varmt som en högsommardag ute! Det var massor av raggarbilar och motorcyklar i Hedemora så det var mer eller mindre trafikstockning. Vi parkerade i utkanten och promenerade in till gatorna där det var marknad. Det var egentligen inte så mycket att titta på men det är alltid mysigt att strosa runt på marknad.
  
Vi köpte foppatofflor till ungarna och jag köpte en liten näsplopp eftersom min näsring gick sönder när jag tog ur den när jag magnetröntgades.
Vi åkte över Garpenberg på hemvägen och stannade vid det gamla kalkbrottet. Det är som ett sagolandskap där och barnen tyckte det var roligt att utforska!
Jag knäppte massor med kort som jag ska lägga upp strax!
Hoppas ni har haft en solig och trevlig dag!

Var med och tävla i någon av mina tävlingar!
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0