Hillbilly Marie

Som nämt i tidigare inlägg så åt vi McDonalds-middag. I like!
Jag tar alltid samma sak på McDonalds:
En QPcheese-meny med endast ost. Oftast så får man upprepa önskemålet ett par gånger eftersom det tydligen låter helt orimligt i en McDonaldsarbetares öron att man vill ha en hamburgare med bara ost på.
Det är jag som är den där jobbiga kunden som alla avskyr...som vill ändra i förutbestämda menyer och modeller av hamburgare! Jag vet det men det struntar jag i. Jag vill ha min mat så som jag tycker den smakar godast!

Beställer ni alltid menyerna rakt av utan något special?

Btw så åkte jag inte i cowboyhatt, det var bara på skoj, men när jag döpt om mig till Hillbilly Marie, då ska jag till och med ha cowboyhatt in my sleep! ;o)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

De få ggr jag äter på Mickey D's brukar jag som regel också vara kunden alla hatar: En hamburgare med BARA ost och sallad och INGEN ketchup, tack!

2008-05-26 @ 14:21:22
URL: http://hagalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0