Jag fick en kommentar...

Jag fick en kommentar som gjorde mig så glad så jag var tvungen att visa upp den för alla!

Rebecka om Roadtrip:
Du ÄR cool! Tror seriöst att du måste vara en av de coolaste personer jag "påträffat". Jag lägger upp en länk till din blogg i ett inlägg nu, hoppas du inte misstycker. Och gör du det får du hojta till så tar jag bort den! :)

Ha en underbar dag!

Sen skrev Rebecka det här söta inlägget!

Det gjorde mig glad ända in i hjärtat ;o) och det behövdes en dag som denna!

Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

ja visst är det underbart att få dem! :)

2008-05-12 @ 20:03:33
URL: http://linaveronica.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Gosh, nu rodnar jag ju. ;) Men jag menade varenda ord!

2008-05-14 @ 14:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0