Kvällsbabbel

Tjihoo! Magknipen har börjat ge sig och istället övergått till en akut hunger!
Nu blir det myyyycket sen mat och sen kanske jag kan knöka ner en smoothie i magen också ;o)
Lyckliga Loke har åkt traktor på kvällen och är alldels lyrisk, jag har fjäskat för våra lurvkor som vanligt. När jag var ner till dom tidigare idag så lovade jag att dom skulle få mackor nästa gång jag kom. Givetvis glömde jag mackorna, men det verkade inte korna ha gjort! När jag ropade på dem kom dom i en vild okontrollerad galopp mot mig och juvrerna bara hängde och slängde hit och dit! Hört talas om sportbh?
Jag var modig och stod iskallt kvar när "Snea Hornet" gjorde en broms på bakhasorna så jorden bara yrde, precis framför mig.
När korna insåg att dom inte fick nå mackor, fnyste dom förnärmat och gick igen.

Hur har ni haft det ikväll?

Mina tävlingar:
 image496

Kommentarer
Postat av: marrebbalinda

Kika gärna in i vår blogg och visa oss din åsikt!

Ingen kan göra allt, alla kan göra något!
Ha en bra kväll, kram!

2008-05-07 @ 21:54:43
URL: http://sexualitetensuttryck.blogg.se
Postat av: Marie

marreblablibinda: Jag har tittat där, två gånger, och jag har tyvärr inget behov av att trumpeta ut min åsikter ;o)

2008-05-07 @ 21:59:53
URL: http://mariwi.blogg.se
Postat av: Anna

*fniss* SportBH, det måste jag komma ihåg och tipsa våra mjölkkor om inför betessläppet !!

2008-05-08 @ 01:19:54
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Annas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0