Lunch-up-date

Vad fort klockan gick när jag satt och målade! Nu ska jag fixa lunch, duscha, gå ut en stund med Loke och prata med våra lurviga kor, sen är det hämtning av barnen.
När dom är hämtade brukar eftermiddagen försvinna i ett nafs och vips är det sängdags!
Solen skiner faktiskt idag, jag tänkte hänga ut tvätten så då kommer det antagligen att börja regna!
Jag har precis också lagt in en beställning på textilfärg hos Panduro, men den kommer nog först nästa vecka. Jag ska nog lägga alla inlägg med mina målade topar i en egen kategori....

Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Hehe, sant :)

Detsamma

2008-05-22 @ 11:59:36
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0