Nostalgi

Det här var bland det roligaste man kunde titta på när jag var liten! Boktipset...själva introt var ju liksom som en skitrolig tecknad film! Man hade inte så höga krav då inte ;o)
 
Och Linus på linjen, ojojoj vad vi skrattade åt det i min familj. Alla bänkade sig framför tv:n och vi skrattade så vi vred oss! Har ni svårt att se det roliga? Titta en gång till :D
Nu för tiden är det barnprogram på flera kanaler hela dagarna, det ena häftigare än det andra. Jag måste testa att visa de här filmerna för Ellen och Alfred i morgon, för att se om dom skrattar lika mycket som jag gjorde när jag var barn!

Kommentarer
Postat av: Olle

Det där är VERKLIGEN nostalgi!!!! :D

2008-05-24 @ 08:56:40
URL: http://enarmad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0