Pucca och My Melody

Kvällens......
Nu sitter jag här alldeles seg i soffan, öm och blåmärken lite varstans. Suck...
Två nästan färdiga topar har jag hunnit måla, en med söta Pucca och en med My Melody. Jag är inte helt klar än, eftersom jag bestämmer vartefter jag målar hur bilden ska se ut så är det svårt att avgöra när man är klar! Men nu blev ljuset så skumt inne så jag får fortsätta i morgon!

En annan rolig sak är att min nya design från Spotlife nu börjar ta form! Jag är supernöjd so far, eftersom jag grejar så mycket med photoshop och vill ha saker och ting på mitt sätt så har vi gjort så att jag gjort header och bakgrund och sånt, sen får Spotlife programmera och fixa in allt på ett snyggt och bra sätt!
Vad roligt det ska bli när den nya bloggdesignen kommer ut!
Hoppas ni alla har haft en bra dag idag!
Här har det förresten spöregnat under kvällen :o(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0