Retrokläder!

Vi handlade lite sommarkläder åt barnen inne i stan, det finns så mycket läckert sjuttiotalsmönstrade barnkläder nu! Helst hade jag köpt såna kläder till alla tre, men jag tror att Ellen och Alfred hade vägrat sätta på sig det, dom fick lite tuffare kläder istället. Loke däremot protesterar ännu inte!
Loke och jag tycker definitivt att de lejonmönstrade kallingarna går att använda som shorts, eller hur! Matchande tröja och en brun och orange emil-mysse till, slå den outfiten! På Ica hittade jag matchande nappar till ;o)


Varför är det så svårt att hitta topar i min storlek i sånt där coolt mönster?

Kommentarer
Postat av: syren

Fina!

2008-05-11 @ 20:50:07
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: Anonym

Jättefina kläder !!

2008-05-11 @ 21:01:22
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Annas
Postat av: Monica

va sött!!

Coola t-shirt

2008-05-11 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0