Roadtrip

Det blev en liten roadtrip till staden idag! Efter att ha lämnat Ellen och Alfred hos sin farmor för att deras pappa skulle dit och hälsa på for vi in till stan. Jag körde för en gångs skull chevapickisen, och den gick normalt hela vägen, annars brukar den börja växla knasigt efter jag har kört (!)
Jag känner mig coooool när jag kör en så stor pickup ;o)

Vi åt på Burger King i Gränby....gott....det tyckte Loke med! Han tyckte dessutom att Burger Kings gäst-hattar var skitsnygga!
 
Han tog med sig papperskronan när vi gick till bilen, men inte för att han själv ville ha den, utan för att han ville att jag skulle ha den! Han pekade bestämt på mitt huvud och räckte mig kronan med en uppfodrande blick. Gjorde jag inte som han ville lät han som en åsna.

Jag tog hastigt av mig kronan när jag insåg att en busschaufför i filen brevid inte bara vinkade och log åt Loke i bilstolen, utan även åt mig....

Nu hinner jag inte skriva mer, jag berättar mer senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Olle

Coolt med krona på skallen ju...man e ju kung på vägen i en Cheva! ..eller drottning i ditt fall förstås. :D

Försöker föreställa mig Lokes åsneljud nu... :P

2008-05-11 @ 21:13:30
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Eva (kramgo_72)

Jag saknar våran chevapickis något ENORMT just nu... Jag älskar dessa mullrande motorer och det är som du säger - man känner sig coooool när man kommer dundrande i en sån! S



Får hålla tillgodo med min lille bil så länge...

Kram

2008-05-12 @ 11:42:33
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Rebecka

Du ÄR cool! Tror seriöst att du måste vara en av de coolaste personer jag "påträffat". Jag lägger upp en länk till din blogg i ett inlägg nu, hoppas du inte misstycker. Och gör du det får du hojta till så tar jag bort den! :)



Ha en underbar dag!

2008-05-12 @ 15:53:34
URL: http://hagalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0