Smoothie och tjockis

Strax ska jag gå och göra en kvällssmoothie, jag har handlat ananas som jag ska ha i. Sist jag åt ananas fick jag lite avsmak och rysningar......
Jag var gravid med Loke då och hade läst att ananas kund skynda på förlossningen lite.....man skulle äta minst två. Man kunde också klämma i sig några lime. Jag tänkte att det måste vara absolut bäst att sätta i sig både ananas och lime samtidigt....
Åh vad jag kämpade....och rös....det gick absolut inte att få i sig två ananas, och knappt en lime. Sen rös jag varenda gång jag gick genom fruktavdelningen i affären.....och varje gång ungarna tittade på Lilo och Stitch, det räckte faktiskt med att höra ordet "Aloha" för att jag skulle minnas hur sliskigt det var!
++jag var i v 24 på bilden...förstå att jag tyckte magen var jobbig....(sommaren 2006)
Men nu så, nu har jag förträngt det! Eller ja, jag kom ju i och för sig ihåg det nu när jag skrev om det..... det blir nog bra...!
Smoothie är alltid gott!
Och jag behöver en smoothie, börjar bli förkyld....igen....
Vad har ni gjort i kväll?

Kommentarer
Postat av: Linda

Såg din kom om klänningen,som sagt jag fattar verkligen inteS

Fiiiin mage!!Jobbigt?

2008-05-22 @ 22:06:53
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Marie

Linda: Ja, jisses vad tungt det var, mitt i sommaren, fast på bilden hade jag ju bara gått 24 av 40 veckor! Dessutom så är jag bara 156 cm lång (kort) så jag såg bokstavligen ut som en boll!

Den där klänningen övergår mitt förstånd!

2008-05-22 @ 22:10:32
URL: http://mariwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0