Go'kväll!

Medans mannen var ute och tog hand om djuren hann jag med att måla lite på Kuromi-topen. Den är nästan färdig, jag kanske målar det sista ikväll!
Vi har ätit lite baguetter och grönsaksstavar med mjukost nu på kvällen, mannen suktar efter smoothie men jag känner mig lat och orkar inte göra iordning det....
Loke har varit med på vårt lilla smörgåsbord, han har sena kvällsvanor ;o) Lokes mun går i ett nu för tiden, han bubblar och "pratar" hela tiden, men det är inte många riktiga ord han åstadkommer. Det låter så roligt! Så fort han ska sträcka sig eller lyfta något så stånkar han för att demonstrera hur tungt eller jobbigt det är!
Jag filmade Loke lite, men vad tråkigt, det går inte att lägga in html-kod i inlägget! Tycker ingenting funkar som det ska sen flytten!
Här finns klippet i allafall för den som vill se min son snacka goja ;o)



Klicka på bilden för att komma till tävlingen!

Kommentarer
Postat av: fia

rackarns va söt han var din lille pojk. ;) helt allvarlig emd det han sa också.. :)

2008-05-18 @ 12:04:29
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0