Utmaning

Jag blev utmanad med dessa frågor av Hertiginnan af Uppsala:
3 saker på min "Att göra lista" imorgon:
1. Åka och fota ett dagis som jag ska göra broschyrer åt.
2. Fodra och vattna våra djur
3. Försöka ta det lugnt
3 Bra egenskaper:
1) Jag står för vad jag tycker.
2) Jag är kreativ.
3) Jag är liten och behändig ;o)

5 dåliga egenskaper:
1. Kort stubin
2. Tänker först och talar sen.
3. Lat
4, Blir lätt stressad
5. Skaffar mig lätt vill-ha-manier
5 jobb som jag haft:
1. Vårdare på ett avlastningshem för handikappade barn
2. Elevassistent
3. Fritidsfröken
4. Hemtjänstbiträde
5. Bonde ;o)
Beskriv den person du är kär i just nu dvs utseende och kraktären?
Svar: Lugn, snäll, fin, passar mig perfekt, rolig, envis....han kompletterar mig och jag skulle bli trasig utan honom!

Jag utmanar min enarmade bloggvän Olle, den andra Lokes mamma Alexandra, och min vän i vått och torrt Mia!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tagen! :)

2008-05-29 @ 21:40:18
URL: http://alexandras-blogg.blogspot.com
Postat av: Olle

Svar kommer... :)

2008-05-29 @ 22:46:36
URL: http://enarmad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0