....den har gett upp helt.....


Kan det vara så att min Amilo anar vad som komma skall?
Hade den inte kunnat hålla ut den sista kvällen??
Det är tur att jag har en extern hårddisk där jag lagrar allt för nu orkar den inte hålla igång mer än tio minuter i sträck...
Just nu bloggar jag från mannens minidator, rackarns svårt att vänja sig med ett så litet tangentbord!
Vid niotiden i morgon åker jag och Malin in till stan för att hämta min mac, hoppas hoppas allt går som det ska! Peppar-peppar ta i trä *knackar mig i huvudet*!

Så hörs vi inte förr så hörs vi i morgon vid lunch.
Jag passar på att tjata lite om RixFM:s bloggtävling också *fjäskelifjäsk*

Nu blir det tidig nattis för oss, med Scrubs som substitut för One Tree Hill!

Flikar också in ett litet *förlåt* för att jag inte svarat på kommentarer så bra....min dator orkar inte.....

Kommentarer
Postat av: Ludwig Sörmlind

Minidatorer är stört omöjliga att skriva på! Hela tangentbordet sitter ju en tangent fel åt något håll så man får uppfinna pekfingervalsen på nytt för att överhuvudtaget få fram något som liknar svensk text.

2008-11-20 @ 21:48:52
URL: http://ludwig.hietikko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0