Det händer att.....


....jag blir rädd för mina egna barn.....
Idag blev jag det när vi skulle åka och handla och jag skulle hjälpa Loke med jackan....

Annars har eftermiddagen varit lugn. Jag har ringt till vårdcentralen och fåt en tid för min envisa hosta och förkylning, helt otroligt att jag ens fick en tid där! Dock inte förrän på torsdag eftermiddag. Tills dess kanske jag har blivit frisk? Eller inte med tanke på att jag blev förkyld och hostig för flera veckor sedan.....

Just nu har jag en rostbiff i ugnen, undrar om den är färdig snart? Kommer inte ihåg alls när jag satte in den och stektermometern är borta....typiskt mig....

I spisen eldas det för fullt också för att få lite varmt och skönt till kvällen. Vi har eldat rätt mycket senaste dagarna, det har skapat en del oreda i min vardag. Jag är van att ha lite kallt inne, och klär mig därefter, alltså för mycket nu.... och nätterna ska vi inte tala om! Fy för att sova när det är varmt! Men jag är på tok för snål för att öppna ett fönster!
Vi fick hem ett stort lass ved i går.... nu ska den "bara" kastas in i vedboden....

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahaha, vilken snygging!

2008-11-04 @ 19:58:36
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Lotta

De där "tandautomaterna" !!

Min lillkille vill alltid ha nya löständer när han ser en så'n där automat, fy så vidriga vissa är !!

2008-11-04 @ 21:23:38
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0