Det ska bli förbjudet!

Det ska bli förbjudet att ha sex med djur nu!
Lagen ska skrivas om lovar jordbruksminister Eskil Erlandsson.
- Jag accepterar inte att man förgriper sig på djur, säger han till Expressen.

Så glad jag blir! Nu är det bara att hoppas på att det kommer en lag på det inom en SNAR framtid! Att det inte drar ut på tiden i onödan!
Hoppas alla snevridna perversa idioter åker dit rejält nu!

Jag hittade detta på ett forum som ska vara ett utdrag från en vetrinärs anteckningar i Stockholm. Ni som skriver idiotiska kommentarer om fördelar med djursex kan ju läsa ni också...
klicka för större
Läs mer:
Nätverkets huvudman: Jag månar om djuren (kvp.se) Nu backar ministern (expressen.se) Svenska folket rasar mot djursex (expressen.se) Hon övar valpar till porrfilm (expressen.se) De leder djursex-nätverk (expressen.se) Blekingar ingår i nätverk för djursex (sr.se)

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart du ska ha kvar din lista! Varför är folk så irriterade, huvudsaken är väl att du gör rätt i sak! De ska vara glada för att du engagerar dig och jobbar på ett sätt som funkar för dig. Stå på dig! Kram

2008-11-14 @ 06:32:12
URL: http://www.minigrisen.wordpress.com
Postat av: Carro5344

Det är bra att det äntligen börjar hända något men det är viktigt att fortsätta uppmärksamma politikerna på vad vi vanliga människor tycker. Jag är inte nöjd innan det finns en färdig lag. Skriv även på protestlistan hos djurens rätt

pageid=33%2C7220249&dad=portal&schema=PORTAL" rel="nofollow">http://www.djurensratt.se/portal/page?pageid=33,7220249&dad=portal&schema=PORTAL

2008-11-14 @ 07:56:09
URL: http://marianova.com/users/carro5344

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0