Flinka fingrar och flotta flätor


Jag skulle mest bara visa vilka flinka fingrar jag har ibland :o)
I väntan på att Loke ska vakna på sin tupplur så har jag lyckats göra inbakade flätor som ett hårband...typ....det var rätt pilligt och jobbigt för armarna!
Det kanske inte syns så bra men jag kunde ju inte fota alltför nära för då skulle ni ju upptäcka mina gråa hårstrån! ;o)
(påsarna under ögonen får ni som en liten lördagsbonus)

Solen har äntligen tittat fram här, den skiner så vackert på lervällingen på gården, en alldeles underbar höstdag med andra ord(?).
När kommer snön och kylan egentligen?
Hellre det än det här vädret!

Glöm förresten inte bort FreakyFridayFoto!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken tjusig fläta =)

Har hört att det ska bli kallt o snö redan nästa vecka, i alla fall här i småland.

2008-11-15 @ 15:41:34
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Monica

va duktigt du är !! fina flätor!!

Vadå påsar under ögonen ? och gråa hår du är ju för fan 29 år hahaha ;) ta det lungt tjejen!

2008-11-15 @ 18:00:33
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0