God Morgon

Jag lever!
Jag är bara så fruktanslöst trött på min skitdator så jag har inte haft lust att skriva något, speciellt som jag knappt kan behandla mina foton med den.......
Den har i princip bara används till ett frenetiskt blocketsurfande under helgen efter en ny-begagnad-skitbillig-och-skitbra dator. Utan vidare resultat.....
Vi var hos mamma och pappa igår och fikade, det var länge sen vi var där nu.

Idag ska jag göra i ordning en överraskning åt barnen tills dom kommer hem från skolan. Vi fick en stationär dator av mamma och pappa och den har jag tänkt att barnen ska få. Det börjar visst bli dags med det nu så dom inte kommer efter!
Men dom kommer få ha datorn nere i vardagsrummet så jag har uppsikt, det är läskigt med internet.......
Ellen ska också få min gamla kompaktkamera, hon har ju fått prova min kamera ibland och tycker det är jättekul! Så jag ska ordna så att hon kan lära sig att redigera bilder om hon vill.
Dags att sätta fart med installation av datorn! Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Marie

Godmorgon

Hoppas du sovit gott!

Jag skulle oxå vilja lära mig att göra sådana coola fina bilder som du och WTF gör =/

Lycka till med datorn idag

Kram!

2008-11-17 @ 09:33:09
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Ja håll koll på barnens internetanvändande - sätt föräldraspärrar genom ditt abonnemang om du har möjlighet till det.



Ellen kommer nog att bli en hejare på att både fota och redigera bilder - hon har ju det hon brås på ;-)



Hoppas att du/ni hittar en bättre dator till dig med. Det där med tillgången på Blocket går ju i vågor, men alldeles efter jul brukar det kunna fyndas när folk vill sälja grejer för att få ihop pengarna som fattas efter julens shoppinhghysteri... *S*



Ha en fortsatt bra dag - vi hörs!

2008-11-17 @ 09:52:44
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0