God Morgon!

Förkylningarna kommer och går, Loke och jag börjar bli sjuka igen! Gaaah!!
Jag startade morgonen med att pulsa ut i snön och hämta ved, ett nödvändigt ont eftersom det enda sätt vi kan värma upp vårt hus med är just ved!
Det börjar bli varmare ute och snön kommer säkert att börja töa idag. Jag avskyr töväder......jag måste erkänna att jag längtar tillbaka till sommaren. Antingen får det vara riktig vinter eller riktig sommar, inga fjantiga mellanting, det gillar vi inte!

Hela natten har jag drömt mardrömmar, att jag glömt min älskade kamera i olika affärer och mannen har sprungit tillbaka för att hämta den, varje gång så har han tagit fel kamera tills jag hade en uppsjö av olika märken men inga objektiv till!
Där snackar vi mardröm ;o)
Jag hade verkligen en obehagskänsla när jag vaknade, det första jag gjorde var att kolla att kameran låg på sin plats!
Nästa mardröm inträffade i verkligheten......kaffet var nästan slut.....det räckte bara till en kopp med te-liknande vätska!
Resten av dagen får jag alltså hinka störtlarvigt snabbcappuccino.....
....stackars Mumari....




Förresten får ni väl komma igen nu och tipsa om läsvärda bloggar i inlägget under!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahaha, vilken mardröm... jag drömde att jag tappade mitt hår!!!



Jag prova ladda hem en font igår, men den la sig som bild?????? Jag ska prova igen... Dataanalfabet... Jaaaaaaaaa!

2008-11-26 @ 08:59:58
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Malin

God morgon



hoppas att snön klarar av + graderna i morgon gillar inte slask jag heller, här snöar det just nu förfullt.



Vad händer i dag hos dej då ?

2008-11-26 @ 09:02:06
URL: http://wilfli.blogg.se/
Postat av: Annies Fotoblogg

God morgon

Vilken mardröm. Det skulle ju vara hemskt om man vaknade upp och kameran var borta! Tur att det bara var en mardröm.



Ha en trevlig dag och krya på dig

Kram

2008-11-26 @ 09:43:10
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: Nicole

Men du är väl en ängel!! Tack så jättemycket!! Är det ok om jag använder typsnittet i min blogg?



Hihi det är ingen fara, det är bara bra att jag börjar tänka lite mer på språket i min blogg! =)



Hemskt med kaffet, det e ju en livsviktig sak på morgonen!! Jag har alltid en påse snabbkaffe hemma (Red Cup, det godaste snabbkaffet) som säkerhet!



Ha en bra dag! =)

Kram

2008-11-26 @ 10:18:20
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: Lotta

Jag längtar oxå till sommaren !!

Vilken mardröm =O Den att vara utan kaffe, hujedamej !!

Hoppas du får en bra dag !

Kram o krya på dig =)

2008-11-26 @ 11:30:45
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0