God Morgon

Som vanligt blev det tidigt sängen igår för att kolla på film, just nu är det OTH vi kollar på varje kväll innan vi somnar :o)

Jag tänkte tipsa er om en sida...
När jag får kommentarer i min blogg så har jag ofta problem med hur jag ska svara och var jag ska svara på dom. Får jag kommentarer till ett inlägg som tar upp något speciellt ämne så blir det ju ofta mer eller mindre en debatt bland efterföljande kommentarer. Då tycker jag att själva kommentarsföljden blir intressant och vill svara i min egen blogg för att det ska bli en följetong som är enkel att följa.
Men vissa läsare har jag ingen aning om ifall dom verkligen går tillbaka och kikar om dom får något svar så då brukar jag för säkerhets skull gå till respektives bloggar och meddela att jag svarat i min egen blogg = skitbökigt faktiskt!

Här hittar ni i alla fall sidan där man enkelt kan följa kommentarer i olika bloggar, + att det finns en hel del andra bloggfunktioner som jag ska undersöka!

Via Bloggforum.se har jag nu hittat den här smarta sidan där man mycket enkelt registrerar sig, sen kan man fylla i urlen till inlägg där man vill följa kommentarerna!
Vad tror ni om det? Någon som har lust att testa och utvärdera?
Det kommer att komma en liknande funktion på min blogg, så småning om där man kan välja att få epost varje gång man får ett svar på sin kommentar, men jag vet inte när funktionen kommer.

Läser ni bara inläggen eller spanar ni in kommentarerna som hör till?



Directory of Journal Blogs

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Ibland går jag in och kollar...men oftast glömmer jag bort det...

2008-11-11 @ 08:20:34
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/
Postat av: Lotta

Självklart kollar jag kommentarerna, de kan ju i vissa fall vara mer givande än själva inlägget =)

Go'morron på dig !!

2008-11-11 @ 08:55:50
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

På vissa sidor går jag tillbaka och kollar, om det är en intressant sida. Det här som du skrivit om nu? Är det en massa e-mails tjafs? för det avskyr jag?

2008-11-11 @ 09:29:17
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Jag brukar försöka hålla koll på kommentarerna, men ibland blir det lite si och så faktiskt!



Har ni gråväder idag också? Här är det så trist - vill ha lite snö nu som ljusar upp tillvaron lite...



Kram

2008-11-11 @ 09:35:45
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Ludwig Sörmlind

Jag har inte tillräckligt bra minne för att kunna klicka runt och läsa om jag eventuellt fått ett svar på något jag kommenterat i andra bloggar.



Jag själv använder ett kommentarssystem som stöjder nästlade svar med e-postnotifiering. Vill man så får man helt enkelt ett mejl om att det kommit ett svar med en länk direkt till kommentaren. :)

2008-11-12 @ 01:02:07
URL: http://ludwig.hietikko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0