God Morgon

Min dator vägrar funka, den hänger sig heeela tiden. Nu lånar jag mannens lilla minilaptop istället en stund.
Lyckliga Loke har precis ätit macka med Kalles randiga på. I går ville han inte smaka på kaviaren som han tjatat sig till i affären men idag så gick det!
Han tyckte om den och skrattade lycklig åt sin "tokiga hästmacka".
Jag tror jag ska se om det går att köpa ett zebragosedjur nånstans till Loke, eftersom han älskar zebran i Kalles-reklamen!

Tackar också återigen för alla underskrifter till min namninsamling! Jsg hoppas också att många vill kopiera bilden och sprida budskapet i bloggvärlden!
Ni andra....som skriver vidriga kommentarer om hur bra det är med djursex, lägg ner, jag publicerar dem ändå inte!

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Godmorgon... vilka trevliga töntar det finns därute, jag har också fått några som skriver om hur trevligt det är med djursex... som OM jag skulle publicera dom??? Anonyma fjantar, vågar dom inte stå för det dom tycker så ska dom hålla käften tycker jag...

2008-11-13 @ 10:24:49
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: elena cn

Märkliga människor som försöker! Bra att du inte lägger ut kommentarerna!



Och kul förresten att han gillade Kalles:)

2008-11-13 @ 20:48:41
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0