God Morgon


God morgon alla!
Så glad jag blev när jag startade datorn i morse och såg att Whatthefuck skickat mig en länk om att det ska bli förbjudet med sex med djur!
Men än är det inte förbjudet och man ska inte ropa hej......

Hoppas det blir hårda straff för de som utövar det vidriga när lagen väl träder i kraft...

Igår kväll gick vi som vanligt och la oss tidigt. Vi skaffade säsong 4 av One Three Hill för ett tag sedan och vi har kollat på avsnitten varje kväll. Men igår tog den slut! PANIK! Vi är besatta av tv-serien!
Upprörda och alldeles för pigga för att kunna somna fick vi sätta i ett säkert sömnpiller i videon; "Från beta till bit", funkar alltid! Jag somnade som en stock omedelbums :o)

Om en liten stund kommer ett nytt tema på FreakyFridayFoto, så kika in snart igen och var med på utmaningen!


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Kors... Jag bommade ju förra Freaky Friday! 8-I



Man ska inte grunna för länge på bildval - lärde jag mej just nu! ;-)



Ha en fin dag! :-)

2008-11-14 @ 08:41:30
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Lotta

Go'morron !!

Ja vi får verkligen hoppas att det blir förbjudet enligt lag !!

Jag kollade länken i ditt förra inlägg =O

Fy fasen, jag vill kräkas !!

Jag blir så upprörd att jag inte ens finner ord för det.......

2008-11-14 @ 08:48:02
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Det är nog bra att fortsätta namninsamlingen, dessa politiker brukar ha en tendens att bubbla först, tänka sen och aldrig göra det dom bubblat om från början!



Godmorgon ;)

2008-11-14 @ 10:26:51
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0