Hello Mumari!

God kvällens! Det har varit en lugn dag idag, bortsett från mina fyrtiotusen utbrott på min dator! Ni får ursäkta, men den samarbetar inte med mig så jag har inte hunnit med att svara på så många kommentarer!
Jag håller på att bli skvatt galen på den, den stänger av sig heeela tiden!
Har nån av er läsare någon erfarenhet av Mac? Funderar på att byta till en sån....kanske....


På eftermiddagen har vi i alla fall varit i Valbo och shoppat lite. Jag hittade de här två necessärerna på HM, eftersom min lilla necessär är knökfull med smink och allt möjligt kunde jag inte motstå att köpa dem.
Nu ska här sorteras! Dom är ju så söta så det gör inget om dom står framme på hallbyrån :o)
Ett litet set med tre stycken Bodysplash köpte jag också, fjårtisvarning...jag vet....men dom luktar så sjukt gott! Varför finns det ingen riktig parfym som luktar precis så?

....det är väl ingen som har missat att jag älskar Hello Kitty?
-Visst skule jag också passa i en sån dära rosa rosett på örat? ;D

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Självklart ska du också ha en sån där söt och rosa liten rosett på/vid örat!!!



Nu ska här kikas på Dansbandskampen och röstas på Larz Kristerz från grannbyn!

Kram

2008-11-15 @ 20:04:50
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Jen

Ohh, Hello Kitty är underbar!

Självklart skulle du passa i en sådan...charmigt! :D

2008-11-16 @ 08:11:26
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Marie

Godmorgon

Vilka söta necessärer, behöver nog oxå nya till allt mitt skrot.



Å ja du skulle nog passa utmärkt i en liten rosett vid örat =)



Hello Mumari.

Ha en toppendag

kram

2008-11-16 @ 09:52:52
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0