Hemma igen

När jag ska åka någonstans så tycker jag alltid att jag är ute i så himla god tid. Jag gör mig i ordning så att jag är färdig säkert en timme innan jag borde bege mig. För när jag väl ska åka så är det ju då bara att slänga på mig och Loke jackan och sätta oss i bilen!
Yeah right......
Hur kan jag glömma varje gång att det är just det lilla momentet som tar sån tid? Att transportera ut mig och barn ut till bilen! I det ingår också att springa in fyrtioelva gånger för att hämta saker jag glömt.....
Nåja, jag kom i tid i alla fall, nästan. Jag skulle träffa Hertiginnan och hennes vän "Superjuristen" (jag och namn....)
samt en icke bloggande vän till dem som vad jag förstår har varit med och startat en förening för tjejers rätt i samhället.
Vad vi diskuterade tänker jag inte gå in på nu utan det får ni veta framöver.
Det var ett trevligt frukostmöte i alla fall på Café Bredbar, jag åt världens godaste macka med parmaskinka och pesto.
Loke undersökte det mesta som satt löst, pepparkar, värmeljus och liknande.

När vi var färdiga han jag med en tur på stan också, det är inte ofta jag är inne vid gågatan så det är bäst att passa på!
Jag köpte en present till min käre make, liksom en riktig present! Jag hoppas han blir glad över den....berättar senare ikväll vad det är!
Innan jag åkte hem sprang jag in till Darkwells för att få min piercing i läppen bedömd, dom ville gärna att man skulle komma in och visa upp den efter ett par veckor.
Den hade läkt så fint så jag fick hjälp att byta till en kortare stav, skönt, nu kanske det går lite bättre att äta.
Kulan på min nya stav blev en liten med en ljusgrön kristall i, nu är jag blingad ;o)

Fy vad jag tycker det är trist att skriva såna här inlägg där jag bara radar upp vad jag gjort idag....
Vad har ni haft för er?


Kommentarer
Postat av: Mallan

Jag ser att min man vart här inne och lurkat :D Ville bara tacka för det superbra tipset om kommentarsgrejen!



HELT perfekt!

2008-11-11 @ 16:30:55
URL: http://moolin.se
Postat av: AnneliH

Inte haft lika trevligt som du misstänker jag...gick ut i spöregnet med "portföljen" till ett möte med "surtanthäxan" (ams)...hon var ganska snäll i dag. Jag fick ingen bakläxa. Jag får nöja mig med det i dag. Det får jag.

2008-11-11 @ 17:45:28
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0