Hemma igen

Det blev ett snabbt besök hos doktorn, lite prover och nytt pencillin så borde jag snart känna mig bättre!

Innan vi åkte hem sprang vi in på Ica Maxi och handlade och därefter stannade vi till och drack en kopp kaffe hos svärföräldrarna.

Svärmor har en lampa med en fin dam som lampfot. Loke tittade fascinerat på den......
-Dä mamma! *pekar på damen*
Loke funderar ett tag.....sen sägar han:
-......dä pappa! *pekar på det lilla barnet som kikar fram bakom damens kjolar*
Är det inte helt otroligt! Rent av fantastiskt?
Att ungen redan har lärt sig hur en vanlig svenssonfamilj i regel fungerar?


Väl hemma igen överraskade jag mig själv med att gå lös på kylskåpet, när man hittar tomma förpackningar och undrar var osten har gått iväg nånstans är det bäst att göra nånting åt det..... jag har rensat och skurat. När jag pysslar med sånt övergår det ofta till en lätt agressiv hysteri, ingen får störa och den som kommer ivägen får skylla sig själv om den får snärt av disktrasan!
Samma regel gäller när jag dammsuger, men märkligt nog är det bara hundarna som har snappat upp att de bör hålla sig undan.....



Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan, låta värktabletten verka och läsa min nya fototidning.
Jag har uppdaterat länklistan i FreakyFridayFoto också, kommentarer svarar jag på i morgon!

Ha en jättetrevlig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas du mår bättre snart igen !

Har själv haft problem med sån't där så jag vet hur det känns, nu är det några år sen sist men jag är livrädd att få tillbaka det !!

Kram på dig !

2008-11-28 @ 21:58:04
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: elena cn

Hoppas att den nya medicinen hjälper!

Jag blir också så där aggresiv när jag ska städa, det är ju sååååååååå tråkigt och ingen annan inser ju heller att det behövs göras någon gång om året i alla fall.

2008-11-28 @ 22:09:04
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Emma & Sara



Hjälp oss nå ut i bloggvärlden med vårat projket.

Hjälp Emma att finna sina biologiska föräldrar i Colombia.

Besök våran blogg, länka, skriv om den. Ja vilket sätt du än kan hjälpa till på.



Kram

2008-11-28 @ 22:10:44
URL: http://emerentiass.blogg.se/emmasresa
Postat av: whatthefuckdotcom

Nattnatt Mu ;)

2008-11-28 @ 22:27:02
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0