Ikea

Jo....det blev en tur till Ikea också....
Barnen ville absolut leka i lekhörnan som förövrigt var tom på barn....Ellen fyllde 8 år i våras och är således för gammal för lekhörnan. Men jag ordnade det.....Ellen lyssnade noga på när jag förklarade för henne att hon fick låta bli att säga att hon fyllt åtta redan. Om dom frågar så är hon sju år!
Sen hasplade jag moraliskt ur mig att man egentligen inte får ljuga om sin ålder.....eller ja...inte före 25 i allafall....
Det gick vägen, hellre två glada barn i lekhörnan än två buttra barn inne på Ikea som jag så käckt brukar säga ;o)

Jag+make+liten-Loke gick lös på varuhuset och kom ut med ett nytt giganttäcke till dubbelsäng, djupa tallrikar och bestick. Mystiskt nog har alla våra teskedar och matskedar förintat sig själva hemma......jag får hålla ett extra vakande öga på de nya....
Loke fick ett kvalster, ett monsterkvalster som får plats med TVÅ stycken snuttetrasor i munnen!

Nu ska vi gå upp och bädde sängen med jättetäcket och sen krypa ner där och kolla på One Three Hill!

Jag svarar på era härliga kommentarer i morgon :o)
God natt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Usch, har de kvalster på IKEA nu =O

Låter inge' vidare =/



Sov så gott med jättetäcket =)

2008-11-11 @ 23:25:19
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Kan se rubrikerna nästan... "Kvalsterinvasion på IKEA - sängavdelningen hårt drabbad"

*fnissar*

Den var söt iaf, men akta så att inte snuttefiltarna försvinner! De brukar vara glupska de där kvalstren... ;-)



Är maken nöjd med armbandsuret nu då?

2008-11-12 @ 08:17:18
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0