Lokes Lycka Är Gjord!


Loke fick inte bara en jacka idag, jag kunde bara inte motstå en pyjamas.....den var full med grävmaskiner! Loke blev helt till sig när han såg den!
Han har nyss fått på sig den, han slet vilt i sina kläder när han skulle byta om för att snabbt få av dom, han bokstavligen hoppade ner i pyjamasbyxorna och kvittrade i falsett av lyckligt bubblande skratt!
När jag frågade honom om jag fick knäppa kort på honom satte han sig i soffan och posade åt olika håll så jag fick svårt att hänga med med kameran!
En av hans miljarders lekskastraktorer skulle så klart vara med också!

Glöm inte bort att kika på inlägget här under också! Det är väl äckligt roligt att få ett tillfälle att fuska lite ;o)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahaha, vem skulle inte vara glad över en så'n värsting-pyjamas =)Han ser riktigt nöjd ut =)

2008-11-02 @ 22:35:40
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: elena cn

Vilken lycka! Tänk om jag blev så glad för ett par nya strumpbyxor eller senaste kjolen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0