Min piercing


Vill ni se hur det går för min läppiercing?
....nähe....då får ni faktiskt blunda för jag tänker visa i alla fall!
Igår var jag lite orolig för den började bli lite rödare på utsidan och det spände lite. Idag så känns det ingenting igen och är mindre rött. Jag har ju ingen aning om hur mycket eller lite rött som är normalt?
Jag har inte haft några problem med varken svullnad eller ömhet sen jag gjorde den förrutom lite igår.
Jag längtar i alla fall tills jag kan byta till en kortare stav som inte är ivägen när jag äter!
Och jag är sjukt nöjd med att jag gjorde piercingen...min ålder till trots.... :o)

Förresten, jag undrar en sak, ni tjejer; sminkar ni er bara när ni ska iväg nånstans eller sminkar ni er även om ni bara ska vara hemma? Eller kanske ni inte gör det alls?
Jag sminkar mig fast jag bara är hemma, jag känner mig mycket piggare och fräschare då!

Kommentarer
Postat av: emma

jag sminkar mig bara om jag ska iväg, och i bland inte ens det. Det beror på vad jag känner för, jag kan ju ändå inte gömma mitt utseende för alla

2008-11-06 @ 17:24:51
URL: http://metrobloggen.se/emmathereze
Postat av: Eva (kramgo_72)

Hehehe - jag är nog den minst sminkade människan som finns. Har jag mascara på mig ett par ggr om året så är det ju bra... Är totalt ointresserad av smink och är aldrig ute på något så exklusivt som gör att jag behöver ha smink på mig. ;-)



Skönt att piercingen inte krånglar! Hoppas att den fortsätter att läka fint nu då...

Här krånglar det med de tilltänkta lånen - men vi kämpar vidare!



Kram

2008-11-06 @ 18:03:56
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Lovisa

Jag ska försöka följa hjärtat men det är svårt när jag inte har en endaste aning om vad det vill...

Men jag tror att det blir bra till slut ialla fall :)



kram

2008-11-06 @ 18:27:01
URL: http://ilcj.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Jag har nog inte ens nåt smink kvar...? Dottern tog nog min mascara också,är jag rädd, eftersom jag ändå "aldrig använde den" (vilket jag visst gjorde - typ en gång om året, till julbordet med makens jobb! ;-D).



Verkar ju som om det går bra med läkningen!? Skönt det! :-)



Och JA!!! Jag ska leka MYCKET mer med kameran framöver! ;-) Det är ju hur kul som helst! :-D

2008-11-06 @ 18:42:23
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag sminkar mig ibland hemma också men ibland vill jag vila huden för jag har 3 lager underlagskräm i ansiktet vanligtvis. Men jag skäms när jag ska ut och röka och det går förbi någon snygg man vilket det oftast gör när jag står där och ser ut som en cancerpatient så ibland sminkar jag mig innan ciggen haha.

2008-11-06 @ 19:12:10
URL: http://theerika.blogg.se/
Postat av: AnneliH

Jag skulle aldrig våga pierca mig även om jag tycker att det kan vara snyggt!...(är för blödig och stickrädd) Jag har dock hål i öronen som jag gjorde alldeles själv när jag var 8 år bara för att jag inte fick..hi..hi.



Ja, jag sminkar mig även om jag hasar runt här hemma. Det känns som om man blir lite piggare som du säger. Det går ju inte när man går förbi hallspegeln och råkar se ett spöke varje gång man går förbi ;)

2008-11-06 @ 19:41:05
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/
Postat av: Jen

Det ser jätte snyggt ut!

Jag hade piercing i både läpp och ögonbryn förr,

men den i läppen blev infekterad så den försvann och den i ögonbrynet växte ut och försvann på så sätt.



Ang. sminket: Jag är nog riktigt "bonnig" för jag sminkar mig jätte sällan.

Ibland inte alls när jag går utanför dörren.

Men ska jag ut på tex krogen så blir det tonvis med smink. :)



På tal om kroppsutsmyckningar.

Har du någon tatuering?

Vet inte om jag läst något om detta.

Kram kram

2008-11-06 @ 20:53:54
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Annies Fotoblogg

Jag sminkar mig i princip aldrig, jag är för lat. Jag orkar inte tvätta bort det efteråt... Jag har linserna istället som man måste plocka med ;)

2008-11-09 @ 13:03:18
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0