Rösta lite på mig ;o)

Jo just det! Jag möttes av en uppmuntrande kommentar när jag slog igång datorn, från Tyskungen! Min blogg fick tydligen vara bubblare på en lista av bra bloggar hos honom! Ni kan gå in där och skriva en liten röstningskommentar, givetvis röstar ni väl på mig?
Man får fuska hej vilt ockå, ni har väl minst 7 namn var? Typ Hilda, Evert, Greger, Esbjörn, Petronella och Primella?
....mmm...jo....jag tänkte väl det! :D
Klicka på bilden för att komma till Bubblarlistan!

Och klicka här för att följa mig på bloggkoll!

Kommentarer
Postat av: Marra

Självklart ska jag rösta på dej :)

2008-11-02 @ 18:30:31
URL: http://loveorhates.wordpress.com/
Postat av: whatthefuckdotcom

Det var jag som nominerade dej ;) PUSS!

2008-11-02 @ 22:22:51
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: elena cn

Haha! Sigrid ,Rut, Gunnbritt och Olga är naturligtvis mina andra namn:)

Postat av: elena cn

Nu har jag röstat, men vet inte hur jag ska fuska...man uppger ju inga namn eller så. Det är ju bara att rösta om och om igen, eller?

Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

jag gick in och röstade på dig försökte flera gånger men den räknade inte mina röster får försöka flera dagar i stället för du är bäst på listan



imorgon skickar vi in pappren för BIF och sedan är det styrelsemöte. jag ska ta kontakt med media också så att de kan skriva om oss. skriv inget om BIF vad det står för men du kan nämna att du är styrelsemedlem i denna hemliga ekonomiska förening som snart startar. tala inte om något av innehållet absolut inget.

2008-11-03 @ 23:38:20
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0