Väntar på bebis!

Så där ja! Nu börjar nedräkningen tills min nya bebis kommer igen! Den här gången kommer den inte i skepnad av ett äpple utan det är faktiskt en riktig liten baby.......från Lensbabies!
Åh så spännande det ska bli!
För er som inte riktigt hänger med vad jag pratar om så kan jag berätta att det inte är den vanliga storken jag väntar på.....
Jag lägger in en text om Lensbabies som jag lånat från Scandinavianphoto:
"Föreställ dig Lensbaby som en hybrid mellan en gammal bälgkamera och en modern digitalkamera.
Lensbaby ger dig stora möjligheter att utveckla din kreativitet. Vi lovar att du kommer att älska den! Du fokuserar helt manuellt och kan flytta fokus vart du vill i bilden genom att tilta Lensbaby uppåt, neråt, vänster eller till höger. Beroende på vilken bländare du valt kommer fokus att omges med olika grader diffust skimmer."
Bilder lånade från Lensbabies.se! Där kan ni även se foton fotade med lensbabies!

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Vad KUL!!! Jag har bara sett såna på bild, och läst lite kort om dem... Ska bli jättespännande att se dina foton sen! :-D

2008-11-29 @ 17:54:06
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Webmastern.se

Hej!

Du vann jumin tävling om vem som har den fräckaste RSS-ikonen. Jag har testat att kontakta dig genom ditt kontaktformulär eftersom jag behöver din adress så jag vet vart jag skall skicka boken.Men jag tror inte att du fått mina meddelanden.



Men nu har du ju min mailadress så maila och berätta vart jag skall skicka boken.

2008-11-29 @ 18:25:52
URL: http://www.webmastern.se
Postat av: Sussi

Du måste visa bilder du har tagit med lensbaby sen.

2008-12-02 @ 19:08:07
URL: http://lavica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0