Eftermiddagsbesök


Jag fick ett snabbt besök av "hon-som-alltid-apar-sig-på-kort-gissa-vem?" nu på eftermiddagen.
Snäll som hon är så hjälpte hon Blekfis-Mumari att smörja in rygg och axlar med brun utan sol. Jag törs faktiskt inte göra en spraytan innan bloggalan. Tänk OM det skulle bli fel!

Nu ska jag plocka lite i köket och börja med maten, bäst att passa på medan det verkar som Loke roar sig sjäv en stund! Oftast så har jag honom sittandes i diskmaskinen, åkandes på min fot eller rotandes i skafferiet så fort jag ska vara huslig!












Veckans Läsare blev Eva Kramgo VEM BLIR NÄSTA VECKAS LÄSARE?


Kommentarer
Postat av: Pyret

Det där med brun-utan-sol är inte alltid så pålitligt heller. Första gången jag provade brun-utan-sol tyckte jag att det först inte syntes något (vilket det ju inte gör till en början), så jag smetade gladeligen in både ansikte, armar och ben tills det att huden var "mättad". Det gick väl någon timme utan att jag tittade mig i spegeln, men när jag väl gjorde det fick jag en chock! Jag var inte sådär härligt jämt solbränd som i reklamen... jag såg ut som om jag hade badat i en lerpöl! Jag hade både stora och små fläckar av olika nyanser av brunt i ansiktet, en tydlig brun rand vid vänstra käken samt randiga ben och armar. Gjorde allt för att bli av med det, jag smörjde till och med in mig med aceton... men icke! Det slutade med mycket puder, polotröja och långbyxor...

2008-10-14 @ 18:46:46
URL: http://ettpyre.blogg.se/
Postat av: Olle

Själv kör jag brun-utan-tvål...



Hon ser ut som en rockstar!! :) (typ..)

2008-10-14 @ 19:07:28
URL: http://enarmad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0