Förmiddagsupdate


Jag var precis på väg till affären efter att ha duschat och gjort mig i ordning. Men under tiden hade stackars hesa Loke somnat i soffan så vi väntar en stund med att åka till affären.
Jag pratade med vårdcentralen om Lokes märkliga anfall i natt, det var ju som att hela strupen snörts åt. Vårdcentralen tyckte att en doktor borde titta på honom även om han inte är som sjuk nu, eller kanske just därför. Ifall det skulle komma tillbaka inatt.
Eftersom lokes far har rätt kraftig astma så blir jag ju lite orolig. Men bara för att vårdcentralen tyckte att en läkare borde titta så är det därmed inte sagt att vi får åka dit, nä, istället får jag vänta på att akutmottagningens telefontid i Tierp börjar efter lunch och höra med dom om vi kan komma dit.....

I väntan på att Loke ska vakna roar jag mig kamera och fjärrkontrollen....varför är det så kul att knäppa egokort??

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Hoppas att Loke slipper något mer "anfall". Inte skoj med sånt där jue...



Kan inte svara på frågan om varför det är så kul att knäppa egokort eftersom jag avskyr att vara med på kort! *S* Så här hemma blir det inga såna kort alls!



Kram

2008-10-27 @ 12:15:21
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Olle

Klart det är kul med egokort om man ser så bra ut som du ju faktiskt råkar göra!! :)

Annars är det ju inget kul att ta kort på sitt eget fula tryne...

2008-10-27 @ 19:19:42
URL: http://enarmad.blogspot.com/
Postat av: SagoElin

Är man snygg är det kul, är man det inte .. ja, då är det mindre kul.. där har du ditt svar ;) Hoppas Loke blir frisk och fit for fight tills imorgon! Kramar!

2008-10-28 @ 00:37:36
URL: http://sagoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0