God Morgon


Trött som en gnu.....
Inte för att det blev något hårt partajande igår utan för att liten Mumari helt enkelt blir trött bara av att åka till huvudstaden och trängas med en massa folk!
Galan, var en upplevelse, men det var synd att det var så fruktanslöst trångt så man knappt fick plats at stå. Gammal som jag är så såg jag mig om efter några sittplatser, men det fanns bara ståplats! Det var så trångt så man fick armbåga sig fram om man skulle förflytta sig!

Men det var en upplevelse, jag ångrar inte att jag åkte,
Jag mötte ju Bloggkommentatorerna och en till jättetrevlig bloggare, "Liten Frö"  som visade sig vara från Uppsala i en hotellbar först, hade jag inte haft dom i sällskap hade jag aldrig pallat med att gå.

Jag ska gå igenom korten nu :o) Hörs om en stund igen!

Veckans Läsare blev Eva Kramgo VEM BLIR NÄSTA VECKAS LÄSARE?

Kommentarer
Postat av: Monica

va bra att det var en fin kväll, men jag forstår dig , jobbigt att bara stå och med fin skor också!

Kanske var skönt att få sätta sig sen , ibilen;)

2008-10-17 @ 08:27:46
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: whatthefuckdotcom

Godmorgon Mu... vilken...liten gräddbakelse du fångade i mitten där, hahahaha!

2008-10-17 @ 08:31:23
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, de var verkligen tur att vi träffades. Annars hade jag flytt långt innan.



Kul med en ny blogg att följa:)

2008-10-17 @ 11:24:33
URL: http://litenfro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0