God Morgon

Har ni kommit ihåg att ställa om klockan?
Vilken storm i natt! Vi åt våra räkor igår kväll och sen gick vi upp och la oss och kollade på film. Som vanligt så somnar jag innan ens halva filmen har gått...

Idag ska de stora barnen tillbringa lite tid med sin riktiga pappa, vi ska möta honom och lämna över barnen inne i stan.
Jag och mannen och Loke ska gå på loppmarknad! Åh, jag som älskar loppisar! Mannen gick med på det utan protester så jag går hela tiden och misstänker honom för att när som helst försöka slingra sig......

Btw så höll jag på att sortera lite bland mina hårgrejer, jag har en smärre mani på hårprodukter! Jag antar att det inte beror på att jag är så himla nöjd med mitt hår. Jag kunde inte låta bli att rada upp och fota.....det här är det som jag har framme och använder var och varannan dag!
Ett antal olika anti-frizzkrämer, några prylar FÖR lockigt hår och några MOT lockigt hår. Olika mousser, geléer, hårsprayer, leave-inbalsam, krämer man ska ha när man plattar håret........

Sen har jag en hel byrålåda full med diverse andra hårvårdsprodukter som jag inte använder så ofta....men det kan vara bra att ha...nån gång....det kanske nlir nödår....

Använder ni många olika hårvårdsprodukter?

Nu ska jag göra mig i ordning för att ¨åka! Hörs senare, förhoppningsvis hittar jag min APA på loppisen!
Sen jag såg den på en marknad i våras och bara TÄNKTE köpa den har jag fått mani även på den....borde jag söka hjälp?


Veckans Läsare är Elena! ♣ Vem blir nästa veckas läsare? 
Glöm inte bort FreakyFridayFoto , gå in och kika på alla deltagares foton!


Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Hoppas ni har en jättetrevlig dag och gör en massa fina fynd!

Kram

2008-10-26 @ 09:47:34
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Malin

God morgon



hoppas ni får en trevlig dag i blåsten

2008-10-26 @ 10:17:22
URL: http://wilfli.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Jösses...jag som trodde jag hade många hårprylar. Finns det någon antifrissprodukt som funkar utan att håret blir slemmigt? Allt är kanske verkningslöst så här års när det är läskigt fuktig luft, men om man ska hålla sig inomhus eller solen skiner...har du något tips?

2008-10-26 @ 10:45:12
URL: http://pz2.blogg.se/
Postat av: Jen

Ho ho! Det där kan man kalla mani! :D

Nee, jag änvänder som mest schampoo, balsam och hårspray...ehm!

Trots att jag borde göra så mycket mer då mitt hår är himla livlöst. -suck-



Hoppas du finner apan, eller något annat skoj för den delen. :)

2008-10-26 @ 11:05:31
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Olle

Använder en Philips trimmer som enda hårvårdsprodukt.... :)

2008-10-26 @ 14:55:49
URL: http://enarmad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0