God Morgon


Åh fy vilken natt! Jag har hostat så jag knappt kunnat sova.
Mannen åkte vid fyra, han fick gå upp själv......
Loke vaknade i sin säng strax där efter och ropade på pappa. När det istället var jag som kom och skulle hämta honom till vår säng blev han vansinnig. Han är ju van vid att pappa hämtar honom på natten. Jag försökte lugna honom en bra stund och övertala honom att sova en stund till med mig, men till slut var det bara att gå upp och göra välling.

Det måste ha varit kallt inatt, när jag skulle skjutsa stora barnen till bussen höll vi på att komma försent bara för att jag inte räknat med att skrapa rutorna som var fulla med tjock is. Jag äger inte ens en iskrapa utan fick ta ett kasettband med turkiska hits som medföljde bilen när jag köpte den!

Nu sitter jag i soffan under täcket med datorn i knät, Loke tittar på film. Hoppas jag kan sova lite middag med honom sen!

Vad ska ni göra idag?


Veckans Läsare är Elena! ♣ Vem blir nästa veckas läsare? 

Kommentarer
Postat av: Anita (Damen är inte av glas)

Kassettband med turkiska hits?!?! Haha...obetalbart! Jag skulle vilja sett den synen i morse :-)



Idag ska jag jobba jobba jobba (är på praktik). Sen ska jag på höstbar på Berns ikväll. Mediamingel med skolan och folk i branschen. Borde ha skaffat visitkort. Jag måste ju pimpa ut mig lite så jag får jobb efter skolan.



Hoppas du kryar på dig snart. Stanna du under täcket idag :-)



2008-10-23 @ 09:33:47
URL: http://daiag.blogg.se/
Postat av: Monica

hoppas du snart är frisk , usj för att vara dårlig när man har småbarn ingen hit kommer jag ihåg!!

Kassett band är bra till och skrapa men turkiska hit´s ? njjjaaaaa

2008-10-23 @ 13:40:56
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Olle

Turkiska hits? Ja det var väl inte så oväntat att hitta i en tattar-Buick!? :D



Jag köpte en gammal raggar-142a en gång i tiden. I den hittade jag ett fiskespö, en kaffetratt, ett läppstift, en tubsocka, lite småpengar och en t-shirt... Nåt mer konstigt var det oxå men minns inte...det var 20 år sedan...

2008-10-23 @ 18:51:55
URL: http://enarmad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0